Προσθήκη νέου σχολίου

Online εκπαίδευση - Διαχείριση Σχέσεων Επιχείρησης - Πελάτη

Εκτυπώσιμη μορφήSend by email

Παρουσίαση online σεμιναρίων (e-learning) από το http://tecorange.com/training

Online εκπαιδευτικά προγράμματα στα Ελληνικά από € 10.00.

Αποκτήστε νέες γνώσεις και εμπλουτίστε το βιογραφικό σας.

Παράδοση online στο δικό σας χώρο και χρόνο

Πληρωμή είτε με πιστωτική κάρτα, Paypal ή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

Διαχείριση Σχέσεων Επιχείρησης - Πελάτη

Ο πελάτης είναι σίγουρα ότι πιο πολύτιμο διαθέτει μια εταιρεία. Οι σχέσεις πελάτη - εταιρείας είναι αυτές που εξασφαλίζουν επιτυχημένη εταιρική πορεία και εγγυώνται την βιωσιμότητά της. Αυτές οι σχέσεις γίνονται όλο και πιο πολύπλοκες εξαιτίας της αστάθειας των πελατών στις προτιμήσεις τους όσον αφορά προτιμήσεις σε προϊόντα και υπηρεσίες. Ένα σύστημα CRM είναι ο αποτελεσματικότερος τρόπος για την σωστή διαχείριση των σχέσεων αυτών και ίσως ο μοναδικός για εταιρείες όπου υπάρχει ποικιλομορφία και μεγάλη έκταση πελατειακής βάσης, χωρίς όμως να περιορίζεται σε αυτό αφού μπορεί να αφορά και τις σχέσεις της εταιρείας με άλλες εταιρείες και οργανισμούς. Το πρόγραμμα καλύπτει ολοκληρωμένα τα θέματα χρήσης - σχεδιασμού - εφαρμογής αυτών των συστημάτων, ενώ επεκτείνεται και σε ειδικότερους τομείς της διαχείρισης πελατειακών σχέσεων, πωλήσεων και οργάνωσης.

Απευθύνεται σε:
Διοικητικά Στελέχη
Οικονομικούς Διευθυντές
Υπεύθυνους Πωλήσεων, Πωλητές
Υπεύθυνους Λογαριασμών Πελατών
Υπεύθυνους Παραγωγής
Υπεύθυνους Προώθησης Προϊόντων
Σε ειδικούς Πληροφορικής
Αλλά και κάθε στέλεχος επιχείρησης ή οργανισμού που εφαρμόζει τέτοιο σύστημα.

Προαπαιτούμενες Γνώσεις:
Δεν υπάρχουν.

Ενδεικτικός Xρόνος Παρακολούθησης:
4 Ώρες. Διαθέσιμο για 30 ημέρες.

Για το πρόγραμμα αυτό παρέχονται:
Επίλυση αποριών μέσω e-mail.
Πιστοποίηση παρακολούθησης (κατόπιν συμπλήρωσης του ερωτηματολογίου που ακολουθεί το πρόγραμμα).

Ενότητες:
(1) Εισαγωγή - Τι είναι CRM
(2) Εφαρμογές CRM
(3) Αναλυτικότητα, γνώση και CRM: Επικερδές – Ωφέλιμο
(4) Τα πλεονεκτήματα της ολοκλήρωσης
(5) Τα βασικά στοιχεία για επιτυχημένο CRΜ
(6) Έχοντας ως επίκεντρο τον πελάτη
(7) Σε τι χρειάζεται το CRM;
(8) Οι πληροφορίες πελατών ως στρατηγικό πλεονέκτημα
(9) Θέτοντας προτεραιότητες στην στρατηγική CRM για την προώθηση (marketing) υπηρεσιών και προϊόντων
(10) Επιλογή συστήματος CRM
(11) Βρίσκοντας τα κατάλληλα εργαλεία CRM
(12) Εταιρικές διαδικασίες, τμήματα και CRM
(13) Οι τάσεις της αγοράς για αναλυτικές εφαρμογές
(14) Καθετοποίηση Αναλυτικών Εφαρμογών
(15) Η Συνταγή της επιτυχίας
(16) Πιο αποτελεσματικό CRM
(17) Μια περίπτωση στο μικροσκόπιο

Εγγραφή / Παρακολούθηση http://tecorange.com/training

Κατηγορία: 
Συμπληρώστε αυτό ο πεδίο, προκείμενου να βεβαιωθούμε ότι δεν πρόκειται για κάποια αυτόματη υποβολή διαφημιστικού τύπου, με ένα αριθμό μικρότερο από το 1000 μεγαλύτερο από το 500.
CAPTCHA
This question is for testing whether you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.